14 dnevni rok oz. pravica do odstopa pogodbe je namenjen pregledu prejetega izdelka. Pri tem je zahtevano pazljivo ravnanje. Pazite, da pri tem ne poškodujete paketne embalaže, ki je sestavni del produkta. V primeru poškodovanja paketne embalaže se znesek vračila odkupnine zniža za 30%.

Naslov za pošiljanje blaga prodajalcu je Hiska24.si, e-Store Monika OÜ, 1295 ABC Kašča, Livarska ul. 1, 1295 Ivančna Gorica.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Hiska24.si embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete ali nam pišete na e-mail: [email protected]

Odstop potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (lahko na kontaktni e-naslov [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe več ni možen.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in higiensko sporne izdelke (spodnje perilo, majice, posteljnine, perilo za oblikovanje postave, aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin, masažni aparati, zobne ščetke, čistilec ušes,.. …) ali če je potrošnik odprl varnostni pečat. V primeru naročila krajšanje gre za individualno prilagoditev posteljnine in vračilo ali menjava takšnega blaga ni možna.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe

Potrošnik lahko odstopi od nakupa na način, da nedvoumno poda izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z uporabo enake plačilne metode, kot jo je pri nakupu uporabil kupec. 

Na Hiska24.si omogočamo tudi zamenjavo artikla (v kolikor ga niste še uporabljali). Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, enakovrednim, kar nam sporočite na e-mail naslov: [email protected] .

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
  • ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam,
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamirate.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je potrebno sprožiti postopek odškodnine pri dostavni službi (Pošta Slovenije, GLS). To storite tako, da paket odnesete na pošto takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 14 dni od prevzema paketa. Dostavno službo opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana
  • aritkel nima lastnosti in odlik, ki so izrecno dogovorjene ali predpisane
  • se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

V primeru, da stranka pri stvarni napaki izdelka postopa sama (izdelek poskuša sama popraviti) preden je prodajalcu stvarna napaka sporočena (ali je samostojno popravilo s prodajalcem dogovorjeno), prodajalec reklamacije več ne mora sprejeti.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

Stvarno napako lahko uveljavljate tudi, če ima izdelek garancijo. Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vračila in reklamacije za velike izdelke

Reklamacije za praske na izdelkih, okrasnih letvicah, lesenih ploščah, sprejemamo le, če je priložen kakovosten videoposnetek, posnet med razpakiranjem izdelkov.

Zahtevki za praske brez priloženega videa razpakiranja niso sprejeti.

V primeru ugotovljenih prask, ki jih ni povzročil kupec pri razpakiranju, naj kupec o tem obvesti e-trgovino in opiše, koliko prask je in na koliko izdelkov računa. Kupec lahko zahteva zamenjavo poškodovanih letvic ali plošč z novimi na stroške e-trgovine ali delno vračilo zneska v višini poškodovanih letvic.

V primeru želje po vračilu dekorativne lamele in lesenih paneli mora stranka:

Spletno trgovino obvesti o svoji želji po telefonu, e-pošti ali klepetu.
Potrdil je, da so prejeti izdelki k njemu prispeli brez prask.
Če je kupec izdelek razpakiral, mora v celoti na lastne stroške poskrbeti za njegovo prepakiranje in zagotavljanje zadostne stopnje zaščite med povratnim transportom.
Kupec v celoti poskrbi za prevoz na lastne stroške in krije vse stroške povratne dostave do skladišča Hiska24.si

Če želi kupec izdelek vrniti v zakonskem roku 14 dni, se mu povrne le vrednost kupljenih izdelkov. Stroški pošiljanja stranki se ne povrnejo.

Stroške povratne pošiljke in pakiranja je izključno odgovornost kupca.

Pri vračilu okrasnih letvic ali lesenih plošč ima naša ekipa 14 dni časa, da podrobno pregleda izdelek glede prask ali poškodb, ki so nastale med bivanjem ali transportom nazaj v skladišče.

Če so zaznane praske ali poškodbe, si spletna trgovina pridržuje pravico, da kupcu ne povrne celotnega zneska, ki ga je plačal, in povrne le vrednost izdelkov v dobrem tržnem stanju.

Vsi veliki paketi so pakirani s trdimi papirnatimi robniki.

V primeru, da jih naročnik uniči in jih ne more več uporabiti za povratni transport, mora iste uporabiti za zaščito paketa na poti nazaj v naše skladišče.

Vračila in reklamacije za izdelki, ki jih zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti

Kupec ni upravičen do vračila blaga, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo ali je zapečateno in je kupec po prejemu izdelka pečat odprl.

Seznam izdelkov:

1. Posteljnine

2. Gugalno ležišče za mačke in majhne pse z mehko blazin

3. Kompresijske nogavice

4. Otroška banjica

5. Kopalke